ࡱ> {VSbjbjzz.\hh,4!77773333333$J68f3]377X4r77332y37BTRI33n404a3b9Fb90y3y3(b93 334b9h+ :Adres strony internetowej, na ktrej Zamawiajcy udostpnia Specyfikacj Istotnych Warunkw Zamwienia:  HYPERLINK "http://www.bip.prusice.pl%20zak%C5%82adka%20zam%C3%B3wienia%20publiczne/rok%202014" \t "_blank" www.bip.prusice.pl zakBadka zamwienia publiczne/rok 2014  Prusice: II przetarg nieograniczony Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice Numer ogBoszenia: 363294 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014 OGAOSZENIE O ZAMWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogBoszenia: obowizkowe. OgBoszenie dotyczy: zamwienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolno[lskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229. Adres strony internetowej zamawiajcego: www.bip.prusice.pl Adres strony internetowej, pod ktrym dostpne s informacje dotyczce dynamicznego systemu zakupw: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMWIENIA II.1) OKREZLENIE PRZEDMIOTU ZAMWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamwieniu przez zamawiajcego: II przetarg nieograniczony Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice. II.1.2) Rodzaj zamwienia: roboty budowlane. II.1.4) Okre[lenie przedmiotu oraz wielko[ci lub zakresu zamwienia: 1.Przedmiotem zamwienia jest realizacja zadania p.n. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice, na ktrego wykonanie skBadaj si 4 zadania: 1) Monitoring wizyjny dla obiektu Ratusza w Prusicach, Rynek 1 wraz z budow centrum monitoringu wizyjnego w budynku GOKiS w Prusicach, ul. Jana PawBa II 7, 2) Monitoring wizyjny dla obiektu ko[cioBa p.w. Zw. Jakuba ApostoBa - Prusice, ul. Jana PawBa II, 3) Monitoring wizyjny dla obiektu ko[cioBa p.w. Niepokalanego Serca Naj[witszej Maryi Panny - Strupina, 4) Monitoring wizyjny dla obiektu ko[cioBa p.w. Zw. MichaBa ArchanioBa - Wszemirw. 2. W ramach ka|dego z zadaD Wykonawca zobowizany bdzie do: 1) Przygotowania dokumentacji projektowej, oraz budowy infrastruktury teletechnicznej i sieciowej, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego; 2) Dostawy i instalacji sprztu teletechnicznego w tym oprogramowania dla w/w obiektw. 3) Zwiadczenia usBug gwarancyjno-serwisowych oraz utrzymania infrastruktury i sprztu teletechnicznego w tym wsparcia technicznego dla u|ytkownikw. 3. Przedmiotowe zamwienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. 4. SzczegBowy opis i sposb wykonania przedmiotu zamwienia zostaB przedstawiony w zaBczniku nr 9 do SIWZ - Program Funkcjonalno- U|ytkowy (dalej PFU). 5. Zgodnie z powy|szym, Przedmiotem zamwienia jest realizacja zgodnie ze zBo|on ofert, SIWZ i niniejsz umow, zadania obejmujcego wybrane roboty budowlane oraz dostawy i usBugi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice, ktre obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej kompletnej z punktu widzenia celu jakiem ma sBu|y w tym: a) projektw budowlanych w odniesieniu do wszystkich robt budowlanych wskazanych w PFU, b) uzyskanie wszelkich niezbdnych uzgodnieD i decyzji koniecznych do uzyskania pozwolenia na budow w odniesieniu do wszystkich robt budowlanych wskazanych w PFU, c) opracowanie projektw wykonawczych wszystkich bran| w wymaganym zakresie w odniesieniu do wszystkich robt budowlanych wskazanych w PFU, d) opracowanie przedmiarw oraz kosztorysw inwestorskich na podstawie powy|szych dokumentw, e) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budow lub braku sprzeciwu w sprawie przystpienia do realizacji wszystkich robt budowlanych wskazanych w PFU, f) opracowanie szczegBowego harmonogramu prac; g) wykonanie dokumentacji powykonawczej; h) uzyskanie potwierdzenia o mo|liwo[ci przystpienia do u|ytkowania przedmiotu niniejszego zamwienia wydanego przez wBa[ciwy organ Nadzoru Budowlanego, je[li bdzie wymagane odrbnymi przepisami, 2) budow kompletnej z punktu widzenia celu jakiemu ma sBu|y sieci teletechnicznej, opartej na technologii video IP dla lokalizacji okre[lonych w PFU, w tym: a) ustalenie docelowego miejsca i sposobu instalacji kamer bazujc na informacjach ujtych w PFU oraz sposobu transmisji do centrum monitoringu mieszczcego si w lokalizacji wskazanej w PFU, b) budowa infrastruktury i dostawa urzdzeD dla punktw kamerowych, c) budowa infrastruktury i dostawa urzdzeD w zakresie transmisji danych z wykorzystaniem protokoBu TCP/IP, d) budowa infrastruktury i dostawa urzdzeD oraz oprogramowania do centrum monitoringu oraz stanowiska dozoru, e) uruchomienie kompletnego systemu monitoringu oraz przeszkolenie personelu w zakresie administracji oraz u|ytkowania systemu 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4) [wiadczenie usBug gwarancyjno-serwisowych dla urzdzeD oraz usBugi wsparcia technicznego, obejmujcej (36 miesicy). 6. W ramach opracowaD projektowych, Wykonawca zobowizany bdzie do wykonania oraz uzyskania podstawowych elementw koniecznych dla sporzdzenia wielobran|owego projektu budowlanego, w szczeglno[ci: 1) wykonania i przedstawienia do uzgodnienia Zamawiajcemu projektu budowlanego przed wystpieniem o wszelkiego rodzaju uzgodnienia, 2) uzyskania wszelkich wymaganych midzy innymi Prawem budowlanym, Prawem ochrony [rodowiska i prawem ochrony zabytkw, uzgodnieD formalno - prawnych, opinii, operatw, ekspertyz oraz decyzji na wBasny koszt (je[li bd wymagane przepisami prawa) w tym m. in.: a) decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, b) decyzji o [rodowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacj przedsiwzicia, wraz z raportem o oddziaBywaniu przedsiwzicia na [rodowisko o ile taki raport bdzie wymagany, c) pozwoleD wodno-prawnych, warunkw dostawy mediw itd.) umo|liwiajcych uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budow obiektw objtych dokumentacj projektow, przy u|yciu wBasnych [rodkw i na wBasny koszt, d) wskazania i sporzdzenie mapy do celw projektowych (z uzupeBnieniem topografii przylegBego terenu oraz drzewostanu), e) nadzory archeologiczne wykopw, 3) uzyskania ostatecznych decyzji o pozwoleniu na wykonanie robt budowlanych objtych sporzdzon dokumentacj projektow, 4) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacj robt objtych dokumentacj projektow, 7.W zakres jednego kompletu dokumentacji projektowej wchodz: 1)Projekt budowlany- opracowany zgodnie z: a) ustaw z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z pzn. zm.); b) Rozporzdzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegBowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.); c) Rozporzdzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze[nia 2004 r. w sprawie szczegBowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robt budowlanych oraz programu funkcjonalno-u|ytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.); d) niezbdnymi uzgodnieniami, - w ilo[ci 2 egz. w formie papierowej (nie wliczajc w to egzemplarzy niezbdnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budow); 2) Projekty wykonawcze wszystkich bran| z wskazanymi etapami realizacji robt budowlanych dla poszczeglnych etapw realizacji robt budowlanych wynikajcych z projektu budowlanego, opracowane zgodnie z Rozporzdzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze[nia 2004 r., w sprawie szczegBowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robt budowlanych oraz programu funkcjonalno-u|ytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, ze zm.) - w ilo[ci po 2 egz. w formie papierowej (nie wliczajc w to egzemplarzy niezbdnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budow); Projekty wykonawcze Wykonawca opracuje z peBnym uszczegBowieniem rozwizaD, jednoznacznym okre[leniem parametrw technicznych i standardw wykoDczenia, w sposb umo|liwiajcy ryczaBtow wycen robt. Dokumentacja winna zawiera: a) Optymalne rozwizania technologiczne, konstrukcyjne, materiaBowe i kosztowe oraz wszystkie niezbdne zestawienia, rysunki szczegBw i detali z dokBadnym opisem i podaniem wszystkich niezbdnych parametrw pozwalajcych na identyfikacj materiaBu, urzdzenia, technologii; b) Rodzaj i ilo[ odpadw powstaBych w zwizku z realizacj inwestycji (ilo[ w tonach); c) Informacje na temat zagro|eD wystpujcych w trakcie prowadzenia robt oraz o konieczno[ci opracowania planu BIOZ (art. 21a ust. 3 prawo budowlane). 3) Przedmiary robt opracowane zgodnie z Rozporzdzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze[nia 2004 r. w sprawie szczegBowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robt budowlanych oraz programu funkcjonalno-u|ytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, ze zm.) - w ilo[ci po 2 egz. w formie papierowej (nie wliczajc w to egzemplarzy niezbdnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budow); Przedmiar winien zawiera: 1) Wyliczenia dla poszczeglnych pozycji robt, z ktrych wynika bd ilo[ci przypadajce na poszczeglne roboty; 2) NakBady z tytuBu robt demonta|owych, transportu, zagospodarowania odpadw (ilo[ci w tonach) oraz wszystkie inne nakBady majce wpByw na ryczaBtowy koszt realizacji robt; 3) Odniesienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robt. 4) Informacja dotyczca bezpieczeDstwa i ochrony zdrowia - opracowana zgodnie z Rozporzdzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze[nia 2004 r., w sprawie szczegBowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robt budowlanych oraz programu funkcjonalno-u|ytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilo[ci po 3 egz (nie wliczajc w to egzemplarzy niezbdnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budow). 5) Kosztorysy inwestorskie, opracowane zgodnie z Rozporzdzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie okre[lenia metod i podstaw sporzdzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztw prac projektowych oraz planowanych kosztw robt budowlanych okre[lonych w programie funkcjonalno - u|ytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilo[ci po 3 egz. w formie papierowej (nie wliczajc w to egzemplarzy niezbdnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budow). 6) Wykonawca zobowizuje si doBczy do w/w opracowaD 1 egz. zapisane na no[niku elektronicznym CD w formacie umo|liwiajcym odczyt danych przez Zamawiajcego przy u|yciu powszechnie dostpnych programw komputerowych. 8.Gwarancja: 1) Na dostarczony sprzt Wykonawca udzieli gwarancji. 2) Termin gwarancji liczy si od dnia podpisania bezusterkowego protokoBu odbioru przedmiotu zamwienia. 3) Warunki gwarancyjne zawarte w umowie maj pierwszeDstwo przed oglnymi warunkami gwarancji, chyba |e oglne warunki gwarancji s korzystniejsze dla Zamawiajcego. 4) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiaBy i robocizn) wynosi co najmniej 36 miesicy liczc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego. 9.Wymagania oglne: 1) Ze wzgldu na specyfik przedmiotu zamwienia w przypadku podania przez Zamawiajcego w SIWZ lub zaBcznikach do SIWZ nazwy lub znakw towarowych dopuszcza si zastosowanie materiaBw lub urzdzeD rwnowa|nych. Wykonawca, ktry powoBuje si na rozwizania rwnowa|ne opisane przez Zamawiajcego, jest obowizany wykaza w swojej ofercie, |e oferowane przez niego rozwizania speBniaj wymagania okre[lone przez Zamawiajcego. W przypadku zBo|enia ofert rwnowa|nych nale|y doBczy foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiaBw i urzdzeD rwnowa|nych, zawierajce ich parametry techniczne. Oferowany przez Wykonawc urzdzenia i sprzt komputerowy musz by dopuszczone do obrotu i do u|ywania, speBnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wsplnotowego i polskiego, speBnia wymagania jako[ciowe oraz posiada odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno[ci. 2) Dostarczony sprzt musi speBnia wymagania obowizujcych przepisw, w tym by zgodny z Rozporzdzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki SpoBecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagaD dla sprztu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). W szczeglno[ci musi posiada oznaczenie CE, potwierdzajce zgodno[ tego sprztu z przepisami rozporzdzenia. Ocena zgodno[ci i oznaczenie znakiem CE musi dotyczy caBego wyrobu, a nie tylko jego elementw skBadowych. 3) Dostarczone monitory musz by zgodne z Rozporzdzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeDstwa i higieny pracy na stanowiskach wyposa|onych w monitory ekranowe (Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973 ). 4) Wykonawca dostarczy Bcznie z dostaw dokumentacj w jzyku polskim, potwierdzajc speBnienie warunkw i parametrw technicznych zaoferowanego sprztu. 5) Zamawiajcy dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawc, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprztu, zawierajce wszystkie parametry sprztu wyszczeglnione przez Zamawiajcego. W przypadku zamieszczenia wydrukw ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z ktrej zostaBy pobrane wydruki. 6) W przypadku zastosowania rozwizaD rwnowa|nych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowizany jest wykaza, |e oferowane przez niego urzdzenia i ich parametry speBniaj wymagania okre[lone przez Zamawiajcego (tzn. powinien do zBo|onej oferty doBczy opis tych rozwizaD wraz z peBnym podaniem parametrw technicznych urzdzeD i funkcjonalno[ci proponowanego oprogramowania) oraz zapewni, |e zaproponowane rwnowa|ne urzdzenia i oprogramowanie po instalacji i uruchomieniu oraz w czasie eksploatacji nie spowoduje utraty gwarancji oraz wsparcia producenta na urzdzenia i oprogramowanie posiadane. 7) Wraz z dostaw sprztu nale|y dostarczy dokument wydany przez producenta, po[wiadczajcy dat produkcji sprztu. Zaoferowany sprzt musi by fabrycznie nowy. 8) Zamawiajcy wymaga, aby dostarczony sprzt byB fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2012 roku, chyba, |e zapisy SIWZ dot. konkretnego sprztu stanowi inaczej. 9) Wykorzystywane urzdzenia speBniaj, co najmniej jedn z nastpujcych norm efektywno[ci energetycznej, je|eli tego rodzaju normy obowizuj: Energy Star, wsplnotowa etykieta energetyczna (klasa efektywno[ci A) bdz [innych norm krajowych] lub rwnowa|nych. 10) Wykonawca bdzie odpowiedzialny wzgldem Zamawiajcego za to, |e jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, |e Zamawiajcy wskutek zawarcia umowy bdzie upowa|niony do korzystania w ramach zwykBego u|ytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprztem komputerowym. 11) W ramach Zamwienia Wykonawca bdzie zobowizany midzy innymi do: 1) przekazania Zamawiajcemu szczegBowych: a) instrukcji obsBugi i konserwacji dla ka|dej wBa[ciwej jednostki dostarczonego sprztu, b) certyfikatw lub deklaracji zgodno[ci CE (Conformit Europenne), c) dokumentw gwarancyjnych producenta w jzyku polskim, d) atestw i aprobat technicznych zainstalowanych aparatw, urzdzeD, przewodw i kabli, 2) [wiadczenia gwarancji w systemie door to door - polegajcej na odbiorze uszkodzonego sprztu z miejsca, w jakim zostaB zamontowany przez Wykonawc a nastpnie dostarczenie sprawnego sprztu Zamawiajcemu na koszt Wykonawcy, zgodnie z umow gwarancyjn (miedzy Zamawiajcym a Wykonawc), lub innym dokumentem, 10.Zamwienie bdzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robt sporzdzonym i uzgodnionym z Zamawiajcym przed podpisaniem umowy. 11.Wykonawca umo|liwi Zamawiajcemu telefoniczne sprawdzenie konfiguracji sprztowej serwera oraz warunkw gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpo[rednio u producenta lub jego przedstawiciela. 12.Ilekro w Specyfikacji Istotnych Warunkw Zamwienia podano konkretne wymiary oraz wag sprztu komputerowego bez okre[lenia mo|liwych r|nic s one warto[ciami minimalnymi, dopuszcza si odchylenie w stosunku od warto[ci minimalnej +/- 5%, jednak|e wyBcznie w odniesieniu do sprztu komputerowego, ktrego waga i wielko[ nie ma znaczenia w odniesieniu do istniejcej infrastruktury technicznej u Zamawiajcego. 13.Gmina Prusice na realizacj zadania pn. Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w Gminie Prusice otrzymaBa dofinansowanie ze [rodkw Regionalnego Programu Operacyjnego dla Wojewdztwa Dolno[lskiego na lata 2007 - 2013. Nieprzekraczalny termin zakoDczenia rzeczowego i finansowego zadania upBywa z dnia 31.03.2015 roku. Przekroczenie w/w terminu bdzie skutkowaBo utrat caBo[ci dofinansowania.. II.1.5) przewiduje si udzielenie zamwieD uzupeBniajcych: Okre[lenie przedmiotu oraz wielko[ci lub zakresu zamwieD uzupeBniajcych Zamawiajcy przewiduje udzielanie zamwieD uzupeBniajcych, o ktrych mowa w art. 67 ust. 6 ustawy nieprzekraczajcych 50% warto[ci zamwienia podstawowego. II.1.6) Wsplny SBownik ZamwieD (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.31.40.00-1, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 48.90.00.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza si zBo|enie oferty cz[ciowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza si zBo|enie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoDczenie: 20.02.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1) Wadium mo|e by wnoszone wedBug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastpujcych formach: a) pienidzu; b) porczeniach bankowych lub porczeniach spBdzielczej kasy oszczdno[ciowo - kredytowej, z tym, |e zobowizanie kasy jest zawsze zobowizaniem pieni|nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porczeniach udzielanych przez podmioty, o ktrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsibiorczo[ci. 2) Wadium wnoszone w pienidzu Wykonawca wpBaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiajcego. 3) Wadium wnoszone w pienidzu wpBaca si przelewem na rachunek bankowy Urzdu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank SpBdzielczy w Obornikach Zlskich O/ Prusice, przed upBywem terminu skBadania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uwa|a si dat i godzin wpBywu [rodkw na konto Zamawiajcego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie skBadania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postpowania. 4) Wymaga si, aby w gwarancji wadialnej zawarte byBy informacje, na podstawie, ktrych mo|liwe byBoby zidentyfikowanie postpowania o udzielenie zamwienia publicznego. 5) Okre[la si wysoko[ wadium na rwnowarto[ kwoty 5 000,00 zB 6) Okoliczno[ wniesienia wadium powinna by weryfikowalna dla Zamawiajcego, tj. np. wgld w/w rachunek bankowy bdz zapoznanie si z wBa[ciwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEANIANIA TYCH WARUNKW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre[lonej dziaBalno[ci lub czynno[ci, je|eli przepisy prawa nakBadaj obowizek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny speBniania tego warunku Nie okre[la si minimalnych standardw. Ocena speBniania warunku bdzie dokonana na podstawie zBo|onego o[wiadczenia na zasadzie speBnia/nie speBnia. III.3.2) Wiedza i do[wiadczenie Opis sposobu dokonywania oceny speBniania tego warunku Warunek zostanie uznany za speBniony, je|eli Wykonawca wyka|e, |e w okresie ostatnich piciu lat przed upBywem terminu skBadania ofert, a je|eli okres prowadzenia dziaBalno[ci jest krtszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej: 1) wykonaB i prawidBowo ukoDczyB co najmniej dwie roboty budowlane polegajce na, budowie systemu monitoringu w technologii video IP wraz z jego uruchomieniem ktrych warto[ byBa rwna lub przekraczaBa wyra|on w zBotych rwnowarto[ kwoty 100 000 PLN brutto ka|da, 2)nie byBo przypadkw niewywizania si ze swoich dotychczasowych zobowizaD w stopniu, ktry podwa|a posiadanie poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelno[ci wymaganego dla nale|ytego wywizania si z zobowizaD przy realizacji udzielonego zamwienia, ktrego warto[ byBa rwna lub przekraczaBa wyra|on w zBotych rwnowarto[ kwoty 50 000 zB a przedmiot obejmowaB wykonanie systemu monitoringu w dowolnej technologii, tj. w toku odbioru przedmiotu umowy stwierdzono przypadki wad lub usterek, przypadki wykonania przedmiotu umowy po terminie realizacji wynikajcym z umowy, przypadki zapBaty kar umownych, przypadki rozwizania, wypowiedzenia lub odstpienia od umowy, inne przypadki niewykonania lub nienale|ytego wykonania umowy, za ktre wykonawca ponosi odpowiedzialno[, w szczeglno[ci niewykonane przez niego lub niewBa[ciwie wykonane zamwienia wskazujce na zamierzone dziaBanie wykonawcy lub jego ra|ce niedbalstwo Zamawiajcy wykluczy z postpowania o udzielenie zamwienia publicznego wykonawc, ktry w okresie 3 lat przed wszczciem postpowania w sposb zawiniony powa|nie naruszyB obowizki zawodowe, w szczeglno[ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzone  " $ & f 2 z  8 F̈BD։`lJdfJhj.08:ԝҷU.hrhr5CJOJPJQJ\aJnHtH4hrhr>*B*CJOJPJQJaJnHphtH1jhrhrCJOJPJQJUaJnHtH(hrhrCJOJPJQJaJnHtH>" & d z BF̈D؉ & Fddd[$\$gdr & Fddd[$\$gdrddd[$\$gdr dd[$gdr dgdr dgdr dgdr؉JfJj0:ԝV & Fddd[$\$gdrddd[$\$^gdr & Fddd[$\$gdr dgdrddd[$\$gdr & Fddd[$\$gdrgo dziaBania lub ra|cego niedbalstwa nie wykonaB, lub nienale|ycie wykonaB zamwienie. Zamawiajcy nie wykluczy z udziaBu w postpowaniu wykonawcy, ktry udowodni, |e podjB konkretne [rodki techniczne, organizacyjne, karowe, ktre maj zapobiec zawinionemu i powa|nemu naruszeniu obowizkw zawodowych w przyszBo[ci oraz naprawiB szkody powstaBe w wyniku naruszenia obowizkw zawodowych lub zobowizaB si do ich naprawienia. Ocena zdolno[ci wykonawcy do nale|ytego wykonania zamwienia w odniesieniu do jego rzetelno[ci zostanie dokonana na podstawie przedstawionego w ofercie wykazu robt. Zamawiajcy bdzie bada, czy stwierdzone fakty niewykonania lub nienale|ytego wykonania wskazuj na zawinione powa|ne naruszenie obowizkw zawodowych. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i do[wiadczeniu innych podmiotw na zasadach okre[lonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zamawiajcy w celu zweryfikowania zdolno[ci wykonawcy do nale|ytego wykonania zamwienia bdzie oceniaB tak|e rzetelno[ podmiotw trzecich, na potencjaB, ktrych powoBuje si Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - ocena speBniania warunku bdzie dokonana na podstawie zBo|onego wykazu robt budowlanych i dokumentw potwierdzajcych, |e roboty te zostaBy wykonane nale|ycie oraz o[wiadczenia; na zasadzie speBnia/nie speBnia. III.3.3) PotencjaB techniczny Opis sposobu dokonywania oceny speBniania tego warunku Nie okre[la si minimalnych standardw. Ocena speBniania warunku bdzie dokonana na podstawie zBo|onego o[wiadczenia na zasadzie speBnia/nie speBnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamwienia Opis sposobu dokonywania oceny speBniania tego warunku Warunek zostanie uznany za speBniony, je|eli Wykonawca wyka|e, |e dysponuje osobami, ktre bd wykonywa zamwienie lub pisemnym zobowizaniem innych podmiotw do udostpnienia tych osb, w tym przynajmniej: a) 1 osob posiadajc uprawnienia do projektowania w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzdzeD elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeD (w zakresie niezbdnym do realizacji przedmiotu zamwienia, wydane zgodnie z Rozporzdzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. Nr 1278 pzn. zm.) lub odpowiadajce im wa|ne uprawnienia budowlane, ktre zostaBy wydane na podstawie wcze[niej obowizujcych przepisw lub odpowiadajce im uprawnienia wydane obywatelom paDstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze|eniem art. 12a oraz innych przepisw ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w paDstwach czBonkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), zgodnie z obowizujcymi przepisami prawa); b) 1 osob posiadajc uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzdzeD elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeD (w zakresie niezbdnym do realizacji przedmiotu zamwienia, wydane zgodnie z Rozporzdzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. Nr 1278 pzn. zm.) lub odpowiadajce im wa|ne uprawnienia budowlane, ktre zostaBy wydane na podstawie wcze[niej obowizujcych przepisw lub odpowiadajce im uprawnienia wydane obywatelom paDstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze|eniem art. 12a oraz innych przepisw ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w paDstwach czBonkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), zgodnie z obowizujcymi przepisami prawa). Zamawiajcy nie dopuszcza Bczenia w/w funkcji. Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - speBnianie warunku zostanie ocenione na podstawie zBo|onych dokumentw wskazanych w punkcie VII SIWZ, na zasadzie speBnia/nie speBnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny speBniania tego warunku Nie okre[la si minimalnych standardw. Ocena speBniania warunku bdzie dokonana na podstawie zBo|onego o[wiadczenia na zasadzie speBnia/nie speBnia. III.4) INFORMACJA O OZWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEANIANIA WARUNKW UDZIAAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania speBniania przez wykonawc warunkw, o ktrych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprcz o[wiadczenia o speBnianiu warunkw udziaBu w postpowaniu nale|y przedBo|y: wykaz robt budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piciu lat przed upBywem terminu skBadania ofert albo wnioskw o dopuszczenie do udziaBu w postpowaniu, a je|eli okres prowadzenia dziaBalno[ci jest krtszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto[ci, daty i miejsca wykonania oraz z zaBczeniem dowodw dotyczcych najwa|niejszych robt, okre[lajcych, czy roboty te zostaBy wykonane w sposb nale|yty oraz wskazujcych, czy zostaBy wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidBowo ukoDczone; okre[lenie robt budowlanych, ktrych dotyczy obowizek wskazania przez wykonawc w wykazie lub zBo|enia po[wiadczeD, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale|ycie Zamawiajcy wymaga wyBcznie przedstawienia informacji o: 1) najwa|niejszych robotach ktre Wykonawcy wykonali i prawidBowo ukoDczyli tj. o wykonanych i prawidBowo ukoDczonych co najmniej dwch robotach budowlanych polegajcych na budowie systemu monitoringu w technologii video IP wraz z jego uruchomieniem o warto[ci minimum 100 000 PLN brutto ka|da oraz 2) o robotach budowlanych, podczas ktrych wykonania zaistniaBy przypadki niewywizania si Wykonawcy ze swoich dotychczasowych zobowizaD w stopniu, ktry podwa|a posiadanie poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelno[ci wymaganego dla nale|ytego wywizania si z zobowizaD przy realizacji udzielonego zamwienia, ktrego warto[ byBa rwna lub przekraczaBa wyra|on w zBotych rwnowarto[ kwoty 50 000 zB a przedmiot obejmowaB wykonanie systemu monitoringu w dowolnej technologii, tj. w toku odbioru przedmiotu umowy stwierdzono przypadki wad lub usterek, przypadki wykonania przedmiotu umowy po terminie realizacji wynikajcym z umowy, przypadki zapBaty kar umownych, przypadki rozwizania, wypowiedzenia lub odstpienia od umowy, inne przypadki niewykonania lub nienale|ytego wykonania umowy, za ktre wykonawca ponosi odpowiedzialno[, w szczeglno[ci niewykonane przez niego lub niewBa[ciwie wykonane zamwienia wskazujce na zamierzone dziaBanie wykonawcy lub jego ra|ce niedbalstwo W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i do[wiadczeniu innych podmiotw na zasadach okre[lonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zamawiajcy w celu zweryfikowania zdolno[ci wykonawcy do nale|ytego wykonania zamwienia bdzie oceniaB tak|e rzetelno[ podmiotw trzecich, na potencjaB, ktrych powoBuje si Wykonawca.; wykaz osb, ktre bd uczestniczy w wykonywaniu zamwienia, w szczeglno[ci odpowiedzialnych za [wiadczenie usBug, kontrol jako[ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do[wiadczenia i wyksztaBcenia niezbdnych do wykonania zamwienia, a tak|e zakresu wykonywanych przez nie czynno[ci, oraz informacj o podstawie do dysponowania tymi osobami; o[wiadczenie, |e osoby, ktre bd uczestniczy w wykonywaniu zamwienia, posiadaj wymagane uprawnienia, je|eli ustawy nakBadaj obowizek posiadania takich uprawnieD; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale|y przedBo|y: o[wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z wBa[ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaBalno[ci gospodarczej, je|eli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze[niej ni| 6 miesicy przed upBywem terminu skBadania wnioskw o dopuszczenie do udziaBu w postpowaniu o udzielenie zamwienia albo skBadania ofert; wykonawca powoBujcy si przy wykazywaniu speBniania warunkw udziaBu w postpowaniu na zasoby innych podmiotw, ktre bd braBy udziaB w realizacji cz[ci zamwienia, przedkBada tak|e dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre[lonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotw zagranicznych Je|eli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkBada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w ktrym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, |e: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogBoszono upadBo[ci - wystawiony nie wcze[niej ni| 6 miesicy przed upBywem terminu skBadania wnioskw o dopuszczenie do udziaBu w postpowaniu o udzielenie zamwienia albo skBadania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczce przynale|no[ci do tej samej grupy kapitaBowej lista podmiotw nale|cych do tej samej grupy kapitaBowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentw albo informacji o tym, |e nie nale|y do grupy kapitaBowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJCYCH, {E OFEROWANE DOSTAWY, USAUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ OKREZLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, |e oferowane roboty budowlane, dostawy lub usBugi odpowiadaj okre[lonym wymaganiom nale|y przedBo|y: inne dokumenty W celu potwierdzenia, |e oferowane dostawy, usBugi lub roboty budowlane odpowiadaj wymaganiom okre[lonym przez zamawiajcego, zamawiajcy |da: 1) dla kamer, klawiatury oraz switcha: a) karty katalogowe z uwzgldnieniem parametrw wymaganych przez Zamawiajcego, b) Certyfikaty lub deklaracje zgodno[ci CE, 2) dla stacji operatorskiej oraz stacji klienckiej a) karty katalogowe z uwzgldnieniem parametrw wymaganych przez Zamawiajcego, b) Certyfikaty lub deklaracje zgodno[ci CE, c) Potwierdzenie speBnienia kryteriw [rodowiskowych, w tym zgodno[ci z dyrektyw RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o[wiadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriw [rodowiskowych dla produktw zu|ywajcych energi mo|liwych do wykorzystania przy formuBowaniu specyfikacji na potrzeby zamwieD publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczeglno[ci zgodno[ci z norm ISO 1043-4 dla pByty gBwnej oraz elementw wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powy|ej 25 gram, d) o[wiadczenie, |e w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiajcego -o[wiadczenie podmiotu realizujcego serwis lub producenta, e) o[wiadczenie z podaniem adresu strony internetowej umo|liwiajcej dostp do najnowszych sterownikw i uaktualnieD na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. 3) dla monitorw a) karty katalogowe z uwzgldnieniem parametrw wymaganych przez Zamawiajcego, b) Certyfikaty lub deklaracje zgodno[ci CE, c) Certyfikaty: TCO 5.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, d) Potwierdzenie speBnienia kryteriw [rodowiskowych, w tym zgodno[ci z dyrektyw RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o[wiadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriw [rodowiskowych dla produktw zu|ywajcych energi mo|liwych do wykorzystania przy formuBowaniu specyfikacji na potrzeby zamwieD publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), dla elementw wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powy|ej 25 gram, e) certyfikat albo wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzajcy speBnianie normy Energy Star min. 5.0, 4) dla macierzy dyskowych a) karty katalogowe z uwzgldnieniem parametrw wymaganych przez Zamawiajcego, b) Certyfikaty lub deklaracje zgodno[ci CE, c) o[wiadczenie producenta lub dystrybutora, |e pochodzi z legalnego kanaBu dystrybucji producenta na terenie Polski, d) Potwierdzenie wykupienia gwarancji producenta serwera realizowanej w miejscu instalacji sprztu (on-side) w cigu co najmniej 12 godzin od zgBoszenia e) Dokumenty potwierdzajce posiadanie przez firm serwisujc autoryzacji producenta, 5) dla serwerw a) karty katalogowe z uwzgldnieniem parametrw wymaganych przez Zamawiajcego, b) Certyfikaty lub deklaracje zgodno[ci CE, f) Potwierdzenie wykupienia gwarancji producenta serwera realizowanej w miejscu instalacji sprztu (on-side) w cigu, co najmniej 12 godzin od zgBoszenia g) o[wiadczenie, |e w przypadku awarii dysk twardy zostaje u Zamawiajcego -o[wiadczenie podmiotu realizujcego serwis lub producenta, 6) dla oprogramowania: a) karty katalogowe z uwzgldnieniem parametrw wymaganych przez Zamawiajcego, b) potwierdzenie wykupienia przez Wykonawc licencji na roczn aktualizacj oprogramowania (tzw. maintenance). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamwienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamwienia: 1 - Cena - 95 2 - Okres gwarancji - 5 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje si istotne zmiany postanowieD zawartej umowy w stosunku do tre[ci oferty, na podstawie ktrej dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowieD umowy oraz okre[lenie warunkw zmian 2. Zamawiajcy przewiduje mo|liwo[ dokonania istotnej zmiany postanowieD umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postpowania w stosunku do tre[ci oferty zBo|onej przez Wykonawc, na podstawie, ktrej dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zaistnienia okoliczno[ci, ktrych Zamawiajcy nie mgB przewidzie w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczeglno[ci w przypadku zmian na rynku usBug objtych niniejszym postpowaniem, wystpienia istotnych trudno[ci w pozyskaniu przez Wykonawc lub Zamawiajcego materiaBw niezbdnych do wykonania zamwienia, gdy zmiany s korzystne dla Zamawiajcego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawc przepisw dotyczcych stawki podatku VAT, 3) nastpi zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem na rynku rozwizaD technicznych lub materiaBowych ze wzgldu na zmiany obowizujcego prawa, 4) w przypadku wystpienia niedajcych si przewidzie zjawisk geologicznych i hydrologicznych na terenie objtym inwestycj, a tak|e innych nie przewidzianych okoliczno[ci jak np. odkrywki archeologiczne, odkrycie niewybuchu, itp., lub wystpienia wyjtkowo niesprzyjajcych warunkw atmosferycznych, co mo|e spowodowa konieczno[ zmiany zakresu realizowanego przedmiotu zamwienia a tak|e przedBu|enia terminu wykonania umowy, 5) wystpi konieczno[ wykonania prac dodatkowych majcych wpByw na koszt lub termin realizacji udzielonego zamwienia, 6) w sytuacjach, ktrych, nie mo|na byBo przewidzie w chwili zawarcia umowy, a nie powstaBych z winy Zamawiajcego lub Wykonawcy, Zamawiajcy dopuszcza mo|liwo[ niezrealizowania peBnego zakresu robt wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 7) gdy zmiany bd korzystne dla Zamawiajcego i nie bd: a) wprowadzane warunki, ktre gdyby zostaBy ujte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamwienia umo|liwiByby dopuszczenie innych ofert ni| ta, ktra zostaBa pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowaBy rwnowagi ekonomicznej umowy na korzy[ Wykonawcy w sposb, ktry nie byB przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamwienia. lub bd polegaBy w szczeglno[ci na: a) skrceniu terminu wykonania umowy, przy[pieszenie ukoDczenia robt, dostaw lub usBug, b) obni|eniu kosztu ponoszonego przez zamawiajcego na wykonanie, utrzymanie lub u|ytkowanie robt, c) obni|eniu kosztu wykonania robt i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, d) wydBu|eniu termin gwarancji, e) poprawieniu sprawno[ci lub zwikszenie warto[ci ukoDczonych robt dla zamawiajcego, f) poprawie jako[ci lub innych parametrw charakterystycznych dla danego elementu robt budowlanych lub zmiana technologii, g) podniesieniu bezpieczeDstwa, wydajno[ci lub parametrw technicznych urzdzeD, h) aktualizacji rozwizaD projektowych z uwagi na postp technologiczny lub zmiany obowizujcych przepisw, i) rezygnacji z cz[ci robt, j) zmianie ilo[ci robt, usBug lub dostaw, ale tylko mieszczcych si w opisie przedmiotu zamwienia, k) zmianie w kolejno[ci i terminach wykonywania robt budowlanych. 8) Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczno[ci le|cych po stronie Zamawiajcego, w szczeglno[ci: a) wstrzymania realizacji przedmiotu zamwienia przez Zamawiajcego, b) konieczno[ci usunicia bBdw lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c) przekazania placu budowy lub niezbdnych do realizacji przedmiotu zamwienia dokumentw z opznieniem. 9) zmiana terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w zwizku z wystpieniem potrzeby udzielenia zamwienia dodatkowego lub uzupeBniajcego, 10) zmiana terminu realizacji umowy na skutek opznienia wydania decyzji zezwolenia, uzgodnienia itp., lub konieczno[ uzyskania dodatkowych uzgodnieD przez Wykonawc do wydania, ktrych, instytucje s zobowizane na mocy przepisw prawa lub regulaminw, 11) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencj zdarzeD niezale|nych od Wykonawcy, nie stanowicych jego i podwykonawcw problemw organizacyjnych - Zamawiajcy dopuszcza mo|liwo[ przedBu|enia terminu realizacji umowy o czas niezbdny do usunicia konsekwencji zdarzeD; 12) zmiana korzystna dla Zamawiajcego naruszajca rwnowag ekonomiczn umowy oraz wpBywajce na zmian przedmiotu zamwienia, w przypadku zmiany okoliczno[ci faktycznych sprawiajcych, |e dalsza realizacja zamwienia publicznego w obecnym ksztaBcie nie le|aBaby w interesie publicznym, 13) zmiany sposobu speBnienia [wiadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunkw w wyniku, ktrych speBnienie [wiadczenia byBoby poBczone z nadmiernymi trudno[ciami albo groziBoby jednej ze stron ra|c strat, czego strony nie przewidywaBy przy zawarciu umowy o zamwienie, 14) zmiany sposobu speBnienia [wiadczenia w sytuacji, gdy ju| po wyborze oferty zmieniBy si okoliczno[ci w sposb uniemo|liwiajcy zawarcie umowy na warunkach wynikajcych z oferty, 15) zmiany dokumentacji projektowej stanowicej przedmiot zamwienia w przypadku kiedy wykonanie na jej podstawie robt budowlanych byBoby niemo|liwe bdz niezgodne ze sztuk budowlan. 16) zmiana danych podmiotowych dotyczcych Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 17) zmiany danych osobowych - zmiany osb (personelu), Wszystkie powy|sze postanowienia stanowi katalog zmian, na ktre Zamawiajcy mo|e wyrazi zgod. Nie stanowi jednocze[nie zobowizania do wyra|enia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowieD zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra|ona na pi[mie, pod rygorem niewa|no[ci zmiany. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1)Adres strony internetowej, na ktrej jest dostpna specyfikacja istotnych warunkw zamwienia: www.bip.prusice.pl zakBadka zamwienia publiczne/rok 2014 Specyfikacj istotnych warunkw zamwienia mo|na uzyska pod adresem: Urzd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice pokj nr 15. IV.4.4) Termin skBadania wnioskw o dopuszczenie do udziaBu w postpowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urzd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat. IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skBadania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze [rodkw Unii Europejskiej: Projekt wspBfinansowany ze [rodkw Unii Europejskiej realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Wojewdztwa Dolno[lskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjaBu turystycznego i kulturowego Dolnego Zlska, DziaBanie nr 6.5: DziaBania wspierajce infrastruktur turystyczn i kulturow, TytuB projektu: Monitoring miejsc atrakcyjnych turystycznie w gminie Prusice. IV.4.17) Czy przewiduje si uniewa|nienie postpowania o udzielenie zamwienia, w przypadku nieprzyznania [rodkw pochodzcych z bud|etu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi [rodkw z pomocy udzielonej przez paDstwa czBonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktre miaBy by przeznaczone na sfinansowanie caBo[ci lub cz[ci zamwienia: tak V,rJLXznGGGGG|HH|IJJKKRL(MhPJSTSVSh8f .hrhr5CJOJPJQJ\aJnHtH(hrhrCJOJPJQJaJnHtH2,tLv$ & F,dd[$],a$gdrddd[$\$gdr & Fddd[$\$gdr & Fddd[$\$gdrddd[$\$^gdr0$ & F,d],a$gdr dgdr$ & F,dd[$],a$gdr$ & F,dd[$],a$gdrddd[$\$gdr$ & F,dd[$],a$gdr t|nGGJKRLhPRSTSVS dgdr & F ddd[$\$gdrddd[$\$gdr$,d],^a$gdr,1h. A!"#$% Dd<P  3 3"88j 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHN`N Normalny dCJ_HaJmHsHtH JA`J Domy[lna czcionka akapituPiP 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy "o" rtext26U`6 r0 HiperBcze >*phd^`d r0Normalny (Web)ddd[$\$CJOJPJQJaJtHZo"Z r kh_headerddd[$\$CJOJPJQJaJtHXo2X rkh_titleddd[$\$CJOJPJQJaJtHPoBP rboldddd[$\$CJOJPJQJaJtHPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭VFMG.|H" rxx5aKFXKS1,G-TNz b1UB8;^e9nNӨZ=dwqŷ7͠iލ.éIB'º;z~ݡOCQJ ˦96M .*!ޞovngUVo UYC<7^S*C0ױDzRA#8ꍉU47U6K|Ptu̹'Yv@~ !E1 ۰Nh4Of**byp/36Ĵ^NhwQV5nhϿ~Tڲ7ac$bL.Xܢ5w97[ Cֳ6|O(c5c4-h܇EMnUD !~`ϘJ0A?My71e1ۭ.Ѣ-4RUn{uSLɟ)nL \BuB7Ji\Cbw@m/k_֜aΒjFHP؏T,مdf|,Yd̬#r@PU(T7$ow<缂Frz:Y'[`߇@ST滪7_ǬFQ Zyٿ ڎ`rPh1,QWIDANT~AoE)C3`]dm2iVֵ褽Vl \VSV؉VSWXhX8@0(  B S  ?v| ; ? d g adt|"w z O%R%&&{((g*r*****...[cm.:[fhi!!%%&'))**/ /00@@n@x@ABEB}BB>MEM?NFNlQrQZZZZ\\\\^^^^__``:d?dYggg{iillnn$o0o@pLpmpupr!rss4t7taufu0w4wz#z}!}<BCP]cdn$,tv̍ЍflY_KZšȚ#$&ETz~J KWWaa0w?wH gUdQ V? pz^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(opp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(opp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(pp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(pp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(pp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(pp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(opp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(pp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(opp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo( x 8Qdn ?H\?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry F@TData 1Table9WordDocument.\SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObj{  F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q